O
Kivoja välistävetoja pelkillä vartalokäännöksillä. Kyllä se vaan menee niin paljon paremmin kun mä pidän turpani kiinni, enkä hosu. Miten se voi olla mulle niin vaikeaa?!

Esteen takaakierrot meni myös ihan ok:sti. Millilleen ja sekuntilleenhan sekin pitää tehdä. Huoah.
Ja sitten ne putkikulmat. Voi herranjestas miten vaikeeta se voi olla Ollille? Ihan suora putki ja siitä keskeltä vuorotellen lähetyksiä molempiin päihin. Ja vaikka olis jo monta kertaa menny samasta päästä sisään, niin yhtäkkiä voi alkaa huutamaan mulle, että mihinputkeen-mäentajuu... Ja kerran otti kulman jotenkin liian jyrkästi ja nenä osui (hipaisi) putken painoon. Sitten olikin jo ihan täysin unohtanut mihin oli menossa... Ziisös. Ihan kaikesta mä en kyllä ota syitä niskoilleni.

K
Piti ottaa vaan vähän putkea ja ehkä yksi hyppy siihen alle. Muttamutta. Niin vaan kävi, että tehtiin hyppy-valssi-hyppy-putki. Putkeen samasta kulmasta kuin mitä oli Ollin kanssa väännetty. Eikä siinä ollut Kalevin mielestä mitään ihmeellistä. Se itse asiassa meni vähän kuin vahingossa sinne putkeen (ohjasin kyllä ihan hyvin, mutten edes sanonut käskyä saati vienyt perille asti).
Sitten ihan mielenkiinnosta tein samoja putkikulmia samalla tavalla kuin Ollille ja Kalevi teki niitä ongelmitta. Tein jopa takaaleikkauksen putkella ja se pikkupirulainen tuli joka kerta ulos siltä puolen missä olin. Se oikeesti kuunteli siellä putkessa missä mä menin.
Jos tuosta koirasta ei tule yhtään mitään, niin kyllä hävettää.