K
Nelisen äijää, jotka kaikki koht. hyvin. Muutaman kerran koitti nousta ylös, mutta ihan hyvin kuitenkin. Ei jäänyt oikein mitään merkittävää mieleen.

O
Nokialaisten rata on nyt todella vaikea. (Eila kuvasi rataa omassa blogissaan)

Etukulmassa äijä, hyvin.
Sitten nelisen tyhjää pistoa, eka hieno. Viimeiseltä tyhjältä tein aivan ylettömän typerän yliheittoyrityksen; roiskaisin miten sattuu ja kohti kamalaa kivikkoa, johon ykskään järkevä koira ei juoksisi. Onneksi Olli ei välittänyt mun hölmöilystä vaan ilmaisi umpparipiilosa olevan äijän oikein hienosti kiintorullalla. Ajasta päätellen oli kiertänyt piiloa tarkkaan ennen rullan ottamista.

Viimeinen äijä oli irtorullalla. Etenin keskilinjalla ja kun O palas irttiksen kanssa, ei nähnyt mua ja hämmästyksessä pudotti rullan. Tuli mun luo kysymysmerkkinä ("Mä pudotin sen, haenko rullan, meenkö takas äijälle, otanko kiinnon, mamma mitä mä teen?!), mutta mä päätin olla auttamatta. Siinä Olli sitten pyöri ja seisoskeli vähän aikaa, teki ratkaisun ja toi mulle kiintorullan. Oli päätöksensä jälkeen niin varma asiastaan, että päätin mennä näytölle.
Korjauksena sitten vielä yksi helppo irttiksellä.

Hyvä treeni vaikka käytössä olikin vaan 200m.